Mozgásfejlesztés, képességfejlesztés, pedagógiai fejlesztések lóháton

Fejlesztések lóháton

Fejlesztések lóháton

Hárman- párban II.

Mennyi az annyi?

2018. április 23. - fejlesztesek lohaton

A bejegyzés előző részében már elárultam, hogy a fenti számolgatás a fejlesztés alatt a karámban tartózkodókat jelöli.

Szóval nézzük, kikkel is van tele a körkarám :-) :

1.       a gyermek

2.       a ló

3.       a fejlesztő

4.       a „lovas ember”

A mai részben nézzük át, mit is csinál a fejlesztő. (Ezt tudom jól, mert ez vagyok én :-))

Először megismerkedik a gyermekkel, megismerteti azt a lóval, és bemutatja a „lovas embert ”. Amíg ők beszélgetnek, simogatják a lovat- beszélget a szülőkkel, felveszi az anamnézist.

Én szeretem, ha az első alkalommal csak ismerkedünk egymással, a lóval, beszélgetünk. Szeretem, ha rászánunk időt egy teljes állapotfelmérésnek. ( Itt általában sok minden kiderül. Dominancia zavar, idegrendszeri alulszervezettség, pszichés gátak, tanulási nehézségek, a mozgás összerendezetlensége …stb). Ezután, már itthon írok egy fejlesztési tervet. Fejlesztendő területek, elérni kívánt célok, fejlesztési feladatok. Ha a szülő kéri, kiegészítésként otthoni szenzomotoros mozgástréning feladatsort is összeállítok.

A következő alkalommal már e terv alapján összeállított foglalkozást tartok. A karámban az én feladatom az, hogy csak a gyerekre figyeljek, segítsem,tornázzunk, játszunk, tanuljunk.

A „varázsdobozból” jobbnál jobb játékokat vegyek elő, és játszunk, lovazzunk, játszunk, lovazzunk, játszunk, lovazzunk…..:-)

Mert tanulni Öröm is lehet!

A bejegyzés trackback címe:

https://fejleszteseklohaton.blog.hu/api/trackback/id/tr8213858008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása